luni, 5 septembrie 2011

flori pentru gaby_d





Am terminat o vacanta de vis la Moşie, şi, pentru că până acum nu am reuşit să-i transmit mulţumirile mele gazdei 

Gaby_d  pentru   Provocarea lunii august, al unei minunate călătorii culinare DULCE ROMANIE, profit acum, când am ajuns în oraşul meu prăfuit, să-i transmit mulţumirile mele.
Deci Gaby_d, mulţumesc pentru că m-ai invitat şi m-ai primit în bucătăria ta, mulţumesc că ai fost şi eşti în continuare prietena mea, a tuturor celor care, cu plăcere, ne-ai primit în universul tău. A fost o adevărată încântare să stau să citesc atâtea reţete minunate, de la nişte oameni la fel de  minunaţi, pe care, măcar  virtual, încerc să-i cunosc şi să-i admir. Am ajuns de câteva ore şi, după ce am reuşit să despachetez, primul lucru a fost să încerc să-ţi transmit un buchet de flori.
Dar ce să vezi, mă uit pe blogul tău şi… mâine este ziua ta, şi, deşi  tu spuneai că eşti nonconformistă, eu tot îţi transmit un buchet de flori (cel mai iubit trandafir din cei 30 de la Moşie!). Şi, ca un făcut, azi, când l-am fotografiat, parcă îmi zâmbea fericit că îl iubesc şi-i fur puţin din imaginea lui.
Ei bine, Gaby_d, aceste flori sunt pentru tine, şi, încă o dată, mulţumesc pentru primirea ta

… şi, pentru că mâine (mai sunt câteva ore până atunci) vei fi împlinit un conglomerat de ani, mulţi, puţini, nu are importanţă, sper să-ţi placă trandafirii căci acesta este preferatul meu, şi îmi pare nespus de rău că nu pot să-ţi transmit şi parfumul său, care, odată ce l-ai simţit, vei rămâne vrăjit, îl vei iubi şi vei şti că orice floare este un dar minunat care ne mângâie clipele de tristeţe şi fericire, este şi va fi, alături de cei dragi, un elixir al iubirii.

6 comentarii:

  1. Minunat!
    Fara cuvinte!
    Mi-a intrat la suflet tot ce ai scris.
    Esti un om mare!~
    Pup cu mare drag si multumesc din suflet.
    Iubesc LA NEBUNIE! galbenul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gaby,
    Ma bucur nespus ca ti-a placut trandafirul meu, regele florilor pentru mine.
    Si eu te pup si sa fii foarte fericita in toate zilele, dar in mod special de ziua ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos gest, Gratziela! Imi place trandafirul, e superb!
    La multi ani, Gaby!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Alexandrina,
    Este un trandafir pe care il iubesc nespus.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am intrat doar sa miros un pic trandafiriii....si sa repet ce ti-am scris la mine pe blog....Cand aud de mosie...imi fuge gandul la mosia de "La Medeleni"-cartea mea de suflet...ca si "Iubim"...acele carti moldovenesti pline de balsam pentru suflet...carti pe care le-am citit si rascitit pentru ca eram(si mai sant) indragostita de acele locuri si acele vremuri.....
    Deci te-ai intors de la mosie....si toate imaginile din amintiri ma napadesc...imagini,arome,persoane necunoscute din carti sau mai nou din lumea virtuala a blogurilor....
    Te pup cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Peronela,
    Desi eu traiesc in Romania, stiu ca locul de nastere ramane mereu legat de tine precum un cordon ombilical, si, aproape inconstient, vei legat de acest loc, precum un blestem sau o binecuvantare, si-l vei iubi cu disperare caci, departarea de el te face sa-l doresti si mai mult. Dar, pe de alta parte, familia ta si dragostea cu care esti inconjurat, iti ofera balsamul nemuririi, si doar visele si amintirile iti vor aminti cu nostalgie de locul de nastere, loc plin de mistere,loc mirific!
    Te imbratisez cu dragoste si ma bucur daca eu am reusit sa-ti amintesc de aceste locuri.

    RăspundețiȘtergere